21 dienas parvērtību pusmaratons

pareiza skriešana – level 1

Pareiza skriešana – level 2

Pareiza skriešana – level 3

online kurss: veselīgi noskriet 5 km

Sagatavosim maratonam vai pusmaratonam

skriešanas tehnikas korekcijas treniņš

Dod sev 21 dienu un Tu redzēsi reālas pārmaiņas!

 

Pusmaratons ir skriešanas disciplīna 21 kilometru garā distancē. Pastāv pieņēmums, ka nepieciešama 21 diena jeb trīs nedēļas, lai jaunais ieradums spētu nobāzēties. Mēs skaitli 21 pārvērtīsim par 21 dienu pārmaiņu laiku sev!

Vai Tu esi gatavs izaicināt sevi? Sākam jau 12. jūlijā
Projekta norises laiks: 12.07.-1.08.2021.

KO TU IEGŪSI ŠAJĀ PROJEKTĀ?

◆ Izveidosi labus ikdienas ieradumus – tādus kā labs miegs, ūdens lietošana, stiepšanās, treniņi u.c.
◆ Pacelsi savu fizisko formu ar pareiziem un kvalitatīviem treniņiem
◆ Ēdot sabalansētu uzturu, Tavs organisms uztaisīs pozitīvu “restartu”
◆ Ja nepieciešams – zaudēsi kādus kg
◆ Iegūsi daudz enerģijas ikdienai
◆ Pacelsi savu pašvērtējumu un kļūsi motivētāks

21 dienu garumā Tev būs konkrēti uzdevumi. Tas nenozīmē, ka Tu katru dienu būsi “nomocīts”, bet katru dienu Tu veiksi darbības, kas palīdzēs Tev virzīties uz mērķiem un gūt pareizus un redzamus rezultātus.  Uzdevumus varēsi veikt sev ērtākā laikā

Iegūsi sportiskus ieradumus

uzvari sevi

programma

◆ Treniņu uzdevumi katrai dienai
◆ Uztura plāns
◆ 
Ikdienas ieradumu saraksts un tā izpildīšana
◆ 
Ikdienas motivācijas video un ieraksts Facebook grupā
◆ Atskaišu aizpildīšanas un nodošanas grafiks
◆ Vingrinājumi video formātā
◆ Kopējais čats ar iknedēļas jautājumiem un atbildēm

Tu iemīlēsi skriešanu

Ko saka kursa dalībnieki

klientu atsauksmes

Paldies par iespēju apgūt skriešanas pamatus. Noteikti gribētu turpināt dalību, līdz kamēr pati regulāri skriešu bez pamudinājuma vai atskaitīšanās 😊. Pietrūkst zināšanu, gribētos vēl kādus padomus. Izrådās organisms pats gudrs – skriet ir daudz vieglāk, kājas pašas kustas, elpa normalizējusies, pakrūtē vairs nesāp un muskuļi arī neīd pateicoties atsildïšanās vingrojumiem. Paldies arī pārējiem, kopā ir spēks un citu dalībnieku attālinātā klātesamība uzmundrināja. Noteikti gribu turpināt, bet individuālās nodarbības man ir par dārgu. Paldies Salvis Grusevs par šīm 21 dienām.

Līga Liepiņa

Šajā projektā pieteicos, lai atgrieztos skriešanas ierindā 🙂 Pateicos par dotajiem padomiem, vingrojumu kompleksiem, uztura ieteikumiem. Varbūt gribējās smalkāk par elpošanu (man gan tā nav problēma, jo protu elpot ar diafragmu – “vēderu”😃), bet, ja nemaldos, Līga Liepiņa par to jautāja, un skriešanu kalnā un lejā, jo manā trasītē ir vairāki gan mazāki, gan lielāki kalniņi. Bet visā visumā… Esmu atguvusi regularitāti un zaudējusi 2,5 kg ☺ 🧡.

Ilze

Paldies par iespēju piedalīties. Un par teoriju par bāzes treniņiem. Tagad saprotu, kāpec nevar uzreiz skriet,ja kādu gadu tas nav darīts. Gribētu saprast, cik ilgi šī soļošana/ viegla skriešana jāturpina pirms pāriet pie skriešanas.
Ļoti patika arī ieteikumi par uzturu, ogļhidrātu izslēgšanu pēc 16.00.
Sintija Levica

cenu klases

Tā kā mēs esam dažādi un ar dažādiem ikdienas ritmiem, tad tiek piedāvāti trīs projekta treniņplāna formāti.

PIEVIENOJIES TAGAD!